الجمعة، 30 أغسطس 2019

لو هتتغاظ متئراش

لو هتتغاظ متئراش 
بص ياااااااد أنا لما بتفشخر اتفشخر إزاى شوية فشخره مش فيه عايز تعرفنى أنا كـــ عزالدين . أنا شخص محافظ وأحترم التقاليد . أنا أبحث عن المثالية في تعاملاتى وأحب العدل . أنا متواضع مع الناس لكنى أحب التميز في أسلوبى وتصرفى ونمط حياتى . أسمى يعنى الشرف والعظمة والرفعة . إسمى مركب يعنى رفعة الدين وعظمة الدين . أنا أتصف بالشدة والقوة أيضا. فعندما تذكر اسمى تشعر بالفخامة والوقار والبهجة . وعن أخلاقى ستصفنى بشخص خلوق وأتعامل مع من حولى بإحترام وفى طبيعة الحال أنا طيب لدرجة كبيرة . وأتسم بالهدوء والرزانة وفى بعض الاحيان أحب الفكاهه . كما أنى طموح ومفكر. وأحب الإطلاع والمعرفة. وأفضل الإستقلالية. أنا شخص إجتماعي أحب الصداقات والمرح . لا أحب أن أقضى وقتى في أمور غير مفيدة . وأحب التجارب والمغامرات . وأعتقد أنى ذكى وفطن . وعلى سبيل التفاخر اسمى يستخدم فى بعض الجمل (يعيش في عز شبابه) (في عز فرحه) (بيتمرمغ فى عز ابوه) والناس لما تدلعنى تقولى يا زيزو. او يا زوزو

ليست هناك تعليقات: